L'Oficina de Coordinació d'Obres de València, entre altres funcions, s'ocupa de rebre les reclamacions de la ciutadania sobre les incidències existents en la via pública de la ciutat (tapes en mal estat, clots, efectes abandonats, taulells rotes, rastells en mal estat, senyals tombades, fanals desbaratats, etc.) i comunicar-les al responsable de la seua reparació.
A més, posem a la disposició de la ciutadania un número de contacte (Ocoval 900 72 11 72) on ens poden comunicar els desperfectes que detecten en els seus barris. També es pot utilitzar el núm. d'informació municipal (963 52 54 78, o el 010), la nostra adreça de correu electrònic (incidencias@ocoval.es) o comunicant directament amb el seu agent de barri. Per favor, indique el seu nom, correu electrònic o núm. de contacte, localització exacta de la incidència, especificant el carrer i el número, i si està en vorera o calçada.
Participe i col·labore amb l'Ajuntament de València per a millorar la nostra qualitat de vida i augmentar els nivells d'eficiència i eficàcia dels Servicis Públics Municipals.
Servici 72 Hores "València Sempre Nova"
El servici 72 hores té com a objectiu garantir l'òptim manteniment dels carrers de la nostra ciutat. Dedicarà la seua atenció als detalls més xicotets i als aspectes més quotidians de València, fent possible la reparació, en tan sols 3 dies, dels desperfectes en paviments en la via pública comunicats per la pròpia ciutadania, és a dir, dels quals són susceptibles de xicotetes reparacions de voreres i calçades. Este servici es complementarà amb la col·laboració dels agents de barri i amb l'aplicació dels últims avanços tecnològics, que facilitarà la transmissió de la informació en temps real des de qualsevol punt de la ciutat.
El servici 72 hores "València Sempre Nova" naix amb la intenció de, d'una banda, que les infraestructures mantinguen un nivell de qualitat digne de la nostra ciutat, i d'un altre, sol·licitar el protagonisme a cada un dels valencians i valencianes, perquè cuidem la nostra ciutat i els seus equipaments. En cas que el desperfecte en el paviment siga susceptible de tramitació pel Servici 72 Hores, ens posarem en contacte amb vosté per a informar-li del procés de reparació de la incidència.
Aconseguim una "València Sempre Nova".
Requerimient de reparació de deficiències en instal·lacions de servicis
Si ha rebut d'OCOVAL un requeriment de reparació de deficiències en instal·lacions de servicis en la via pública, abans de començar la reparació, haurà de sol·licitar al Servici de Mobilitat de l'Ajuntament de València, Secció Afeccions i Ocupacions de la Via Pública, l'oportú permís, adjuntant obligatòriament el requeriment d'OCOVAL i un croquis de l'ocupació (en el cas que dispose de fotografies o fotomuntatges és recomanable aportar-los). Tant la sol·licitud com els documents adjunts hauran d'enviar-se en format PDF a senyalaments@valencia.es.
Descarregar la plantilla de sol·licitud d'assenyalament per a resolució de deficiències en via pública